Loading...

اخبار

با QlikView همواره و در هر مکان با داده های خود در ارتباط باشید

نوشته شده در : 2015/08/20 - 13:57
هیچ چیز سختی برای یادگیری وجود ندارد. فقط کافی است که لمس کنید، زوم کنید و انگشت خود را روی صفحه بکشید تا فورا به اطلاعات دسترسی پیدا کنید و مجموعه کاملی از داده های زنده را کشف کنید.
از بودن خود در یک مکان خاص در یک زمان خاص حداکثر استفاده را ببرید. حتی زمانی که در حال دویدن هستید، با اطلاعات خود در تماس باشد. حالا ببینید چه اتفاقی برای کسب و کارتان می افتد و چگونه تصمیمات بهتر و حیاتی تری خواهید گرفت.

data-discovery-qlikview

 

می خواهیم شما را با تجربه ای از mobile BI آشنا کنیم که ارتباط شما را با داده ها و اطلاعتان در هر مکان و هر زمانی امکان پذیر می سازد.

 

به کمک QlikView روی موبایل، شما تجربه ای کامل از کشفیات کسب و کار خواهید داشت- شامل تجزیه و تحلیل های تعاملی، شبیه سازی های غنی و پر محتوا و جستجوهایی قوی

 

بر خلاف ابزارهای lightweight (سبک وزن) که نیازمند صرف انرژی کاربران برای ساخت شبیه سازی ها می باشد، QlikView بر روی موبایل با ارائه برنامه هایی هدفمند به شما کمک می کند که در هر جایی که هستید، تصمیماتی هوشمندانه تر و سریع تر بگیرید، آن هم با تکنولوژی مبتنی بر مرورگر سمت مشتری و از طذفی مدیریت و امنیت سمت سرور

 

 

 از تبلت خود حداکثر استفاده را ببرید

 

Data Discovery QlikView  1

 

QlikView به صورت کاملی پتانسیل بالقوه دستگاه های لمسی همچون Apple iPad و تبلت های اندرویدی را مهار می کند. با اعمال نفوذ فناوری های پیشرفته مرورگر HTML5 ، QlikView یک رابط کاربری لمسی را ارئه می دهد که استفاده از BI(هوش تجاری) را به ساده ترین شکل ممکن مقدور می سازد.

 

QlikView از حرکات چند لمسی شما نیر پشتیبانی می کند و استفاده از قابلیت های جغرافیایی را میسر می سازد.

 

 

دسترسی به داده های زنده شخصی

 

data-discovery-qlikview


QlikView به سرعت اطلاعات به روز را تقریبا از هر مکانی از پیچیده ترین ERP ها، CRM ها و سیستم های انبار داده گرفته تا اطلاعاتی ساده و سطح پایین همچون داده های اکسل یا منابع مبتنی بر وب ترکیب می کند.


هر دو مورد BI و شبیه سازهای سطح پایین سنتی فعالیت های شما را با ارائه دیدگاه هایی استاتیک و زیرمجموعه های داده با سطح بالا قفل می کند.


 QlikView شما را از محدودیت ها رها ساخته و به شما اجازه می دهد تا داده های خود را تا پایین ترین سطح یعنی سطح جزئیات بررسی کرده تا بتوانید به سوالات کسب و کار خود از هر زاویه قابل تصوری پاسخ دهید.

 

 

یک QlikView ، چند دستگاه مختلف

 

data-discovery-qlikview


تجربه یافته های شما بر روی موبایل از طریق QlikView دقیقا مشابه آن چیزی است که شما از طریق دسکتاپ یا تبلت به آن می رسید. 


ما از تجربه cross-platform استفاده کرده ایم تا شما بتوانید در هر جایی و با هر دستگاهی که هستید، باهوش و مولد باشید.


شما می توانید به بخشی از یافته های خود را بر روی دسکتاپ برسید و ادامه اکتشاف خود را بر روی نرم افزار مشابهی در دستگاهی متفاوت مثلا تبلت ادامه دهید.

 

 

بهینه سازی شده برای کنسول های دستی

 

data-discovery-qlikview


در کنسول های دستی ، QlikView می تواند به صورت خودکار  برنامه ها را در یک حالت نمایشی یکتا ارائه دهد. این دیدگاه به شما کمک می کند که به راحتی بین اشیا جا به جا شوید و تحلیل های خود را بر روی دستگاه هایی انجام دهید که صفحه کوچکتری دارند.


باید بدانید برای این کار نیاز به هیچ توسعه یا تلاش اضافه ای نیست و QlikView به صورت خودکار نرم افزار را بر روی گوشی های هوشمند تنظیم می کند.

 

 

QlikView برای برنامه های iOS

 

data-discovery-qlikview


نسخه QlikView برای iOS iPad و برنامه های iPhone در فروشگاه App Store در دسترس است.


این برنامه یک تجربه بومی از کاربری بر روی پرتال اکسس پوینت QlikView فراهم می کند و در کنار آن قابلیت های QlikView HTML5 را برای برنامه های تحلیلی افزایش می دهد.


کاربران پس از اتصال، از قدرت و انعطاف پذیری کلیه یافته های کسب و کار QlikView بهره می برند و همچنین می توانند از یک حالت قطع جدید برای دسترسی های آفلاین استفاده کنند.


جالب اینکه برای اینکار نیز همچون دانلود برنامه نیازی به صرف هزینه نیست.

 

 

مدیریت و امنیت

 

data-discovery-qlikview


حتما در انتخاب یک mobile BI دقت کنید، همه آنها رویکرد بهینه ای برای شرکت های با کلاس جهانی ندارند.


در پایان ما راجع به دسترسی به اغلب اطلاعات حیاتی خود بر روی مویابل در سرتاسر جهان صحبت می کنیم. در QlikView، مدیریت و امنیت توسط سرور QlikView مدیریت می شود.


دستیابی به اطلاعات و برنامه های مشابه صرف نظر از نوع دستگاه فراهم است، و این در حالی است که داده ها به لحاظ فیزیکی بر روی این دستگاه ها قرار نگرفته اند. همچنین توسعه دهندگان از امکان "یک بار بساز، در هر نقطه ای استقرار داشته باش" استفاده می کنند که منجر به کاهش بار مرتبط با حفظ نسخه های متعدد از برنامه های تحلیلی می شود.


برای درک بهتر کاربردهای این برنامه شما را به دیدن ویدئویی از آن دعوت می کنیم:

 

 

 

دسته : نرم افزار منبع : Qlik بازدید : 2519
برچسب ها : داده

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!